|
|
2010 年 7 月 16 日 星期五  |
| 回來了 |
分類: 未分類 |
去左澳洲7日..
有4個家庭..
我諗..係我第一次見有今小人既團..
3個..3個..3個同4個家庭...
第一日係人都知冇野玩..
第一日住個到...
美不美??
係今次識左三個女仔...
唉..今次個團得兩個男仔...我同細佬...
不過個三個女仔都OK..
可惜佢唔係住香港..
遲D我地5個一定會再一齊玩..
因為約定了..
希望快D到個日...
相遲D+
|
| 發表時間:2010-07-16 06:24 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
car598 於 2010-07-24 04:48 PM 發表:
commet..xD..]]
|
|
|
car598 於 2010-07-20 03:30 AM 發表:
cm
|
網主回覆
洗咩我介紹..你想要就有喇XD Posted at 2010-07-16 10:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|