呵~我今日玩heat project , 升到士官長 , 好開心呀 , ^^
我D暑假作業一D都味做>.<''(同我守秘密)
我諗住問李文清借答案抄~~^^
不過算喇~偷懶.......>.<''
我呀哥聽日就飛去加拿大讀書喇~好唔捨得呀.......嗚嗚嗚!!!
希望佢可以介紹個鬼妹比我識喇~~>.<'' (發姣)