今日.......去左姑仗屋企打左一陣ps2.....好好玩......
之前我去馬來西亞.......果d機動遊戲好激......有d恐怖......不過d地道小食都幾好食既.......好似d串燒.......好正!!!!回味無窮!!!
我換左眼鏡 , 人地話好樣衰.......低係我唔覺 , 人地話我好似d監’等’=.=''無奈!!!
今日個心情都唔係幾好......因為......秘密.....呵呵呵
聽日......正.....可以同孟加拉 & 鴨鴨去買書......有得溝女.......呵~
|