今日睇左篇禁既文章~
你有冇聽過珍寶珠愛情觀呀??
愛情就好似珍寶珠咁,,有好多款可以任你揀''
其中有d係好甜既,,亦有d就系甜中帶酸既''
食珍寶珠就好似享受愛情咁..如果你發現戈隻味唔岩你口味,咁你咪試過第二粒囉~
忘記之前,,又再從新享受''
正如一個女仔唔適合你既,,咁咪去搵個適合架囉''
每食一枝珍寶珠就代表一段新感情,你話幾開心呢!!
但每枝珍寶珠都會有食完既一刻..
正如愛情一樣,,就算兩個人點樣好過,,始終會有分離o既一日''
睇完之後好大感觸~失戀...
戀愛並唔系一切~
---------------------------------------------
今日去I T展,
收穫唔錯~
kenny佢地都買左好多野~
出街見到sandy,佢好似同平時無咩分別~
今日天氣真好~~~
|