7月10日
結果是....
再見了~602室~
我要去207室了XD
哈哈!!
唉~
有人為個幾日後既dse緊張到訓唔著.....我就只係為左升中六=="
升到個刻就好似入左港大咁......
btw!!感恩!!
但我相信我的運都差唔多耗盡lu......要耗力了!
過一個令自己無悔的中六!