今日一早打電話俾老公.叫區來接我番學
因為昨晚去答應左我..今日要送我番..
昨晚的我好開心..
但今日打電話俾老公..區就話區昨晚打機好夜先睡覺..
叫我俾區睡~ok...我俾你睡覺..但你答應我送我番學..
你昨晚又打機到好夜.
點知打電話俾紅~紅唔舒服~話唔番學拉叫我幫區請假~
我唔想自已孤單一個,所以又打電話俾老公~叫區來接我,
區叫我自已番拉..只係搭車就到拉..但我想的唔係甘樣.
我係想你陪住我..就算我自已番學又點樣~我只係想你陪住我一陣/
已經好滿意~好開心拉..
但甘樣真係好難嗎?
