今日爸爸生日..先祝爸爸[生日快樂.身體進康}
放學就同老公一齊去買生日禮物俾爸爸..買了一個(錢包)希望爸爸喜歡拉..呵呵//
但我一放工番來...好肚餓好肚餓~~~~~點知還要等我表弟他地過來先一齊吃飯..
唉~~~~~‵等他地等到8.00...餓死我拉..
以為他地來左就可以一齊吃飯....點知他地一過來.
就坐個度吃飯先....而我就要站在那裡吃飯...真系激鬼氣~~~~~`
好想罵他地~但今晚又系我爸爸生日..唉~算拉..自已忍住拉..
好想好想發火....