今日係一個好開心噶一天..因為今日係我生日~哈哈
一早,我打電話俾老公.老公就同我講{生日快樂}..
跟住老公就來接我一齊番學,去訂蛋糕..
訂蛋糕時,老公.好神秘~唔俾我看區寫咩字上去.
搞到我心好亂~好想知道係咩來噶~
但老公就唔講...唉~
到了放學時間.老公第一時間就跑出去拿蛋糕..
我等區番來....
區番來時,全身都濕左拉....
我見到.好心痛阿.
當時有種感覺好想哭出來...
老公對我真係太好啦//
這個生日係我最開心的一年.
拿左蛋糕番來..
就叫Missyim同埋miss黃~原本還叫左一個電腦室的miss.
但唔知點解她係唔係唔記得左..
還有好多fd..........
鳳同君,珊拿手機出來幫我同寧還有蛋糕影相..
嘿嘿..太開心拉..
當時d同學向我唱{生日歌}我好感動阿..
差d哭左出來..好彩老公係我身邊..我忍住拉!
大家都玩得好開心.吃得好開心..
而今日坤爺同符都好番拉 ~就係因為 阿符果一吻~真係好野..
今日最開心拉......永不忘記這一日~~~~~
最開心的一日..
最難忘的一日,
最快樂的一日.
最感動的一日
最搞笑的一日
好多謝你地~~~~~~~~~~~~
多謝朋友名單{紅紅,鳳鳳,君君.2個珊,玲玲,恩恩.芷.,佳典,阿水,還有好多好多出唔清..}
我最想多謝噶就係我老公{寧}啦..I LOVE YOU...你係我最愛~
THANKYOU各位
