剛剛12點..
生日到拉..好開心阿..
姐姐同我講新年快樂..搞到我笑...哈哈哈..
姐姐有老人症~唔知點講野~哈哈哈..笑得好開心阿..
我現在好想打電話老公..聽區講助我生日快樂~
但毛可能拉.
算拉~開心就好啦..
願望1:就係{可以俾我自已地一生俾老公,永遠永遠係區噶老婆}
願望2:希望我所有的朋友~老師,家人快快樂樂..開開心心,
願望3:可以同老公過到1萬年~
願望4:同老公生BB..哈哈哈..以後噶事情~
願望5:可以同紅做最好的朋友~知已~
她同他老公永遠永遠開開心心..
好啦..要睡覺拉~聽日老公見到我黑眼圈~~就唔好啦..
老公.SORR牙..現在我還未睡~我係好開心先唔睡覺阿~
今日就原諒我拉..哈哈
老公..I LOVE YOU
我永遠係老公噶
