唉-_-;
李炳仲未打泥/3\`
點解a?!;t[]t
人地個個都都有得系出面番學;
我就要系小瑪t/\t`
聽日開學拉;
9日又完左拉;
今次假1d都吾好玩-,-;
前幾日我又病左`
又淨系見得英英1日- -`
個晚我仲要好早走- -`
玩野咩;?!
英英呃我既;
佢又話過2日番;
而家過左就泥5日拉!;
我仲1直0n99甘等佢番泥
我都冇乜出街l0r;
最多米落樓下;坐後梯;
佢知吾知架?!/_\`
為左咩;?!
為左等佢;吾出街a;
ah ling又要番工;
其他人又住得遠-,-`
得佢1個系成日最得閒個個泥架;
定系佢系大陸有咩事a?!/_\`
我諗吾會既../3\`
希望佢冇事!\v/`
英英;
如果見到呢遍野寫信比我同埋sd個msg比我;
証明您冇事;同埋講比我知點解您甘遲番;0k?!`
記住拉;
|