今日9點已經起左身;
bc;要去李炳-_-;
要踩上去;攰死- -;fk;
等左好耐;之後先見到廖sir-_-`
3條友傾左幾句;
我就要做筆試拉;-v-
其實都吾算好識-_-0k拉;
希望可以入番李炳/3\`
吾記得系米3點幾個陣;
去左搵羊咩仔;] -{糖仔}xd
之後上左佢屋企;
佢隻狗好候禽-,-;but;都幾得意;
岩岩先番到屋企;]
ha`影左好多相a_a;
之後幫羊咩影左張相;佢食雞翼xd;
仲諗緊p0吾p0上泥好呢;3.
唉-_-
英英都吾知幾時番泥- -;
又話今日;佢吾好同我講再聽日先番ah;
殺左佢;要我悶甘耐;/3\`
佢吾系玩到吾捨得走a?!`-,-;
完-;]
|