2006 年 8 月 4 日 星期五  |
| 2006-08-04 |
分類: 未分類 |
好靚仔呀"你個張相相>3<
唉....你影得咁好唔洗怕羞喎~
呵呵...ya好開心心可以同小kai去睇戲仔重有佢姨姨
哈哈/\/\"我都hope我自己唔好遲到啦~
hehe....我`地去睇魔怪屋唔知恐唔恐怖嫁呢*~
不過都唔怕啦有小kai係度>w<"
小kai真係kaikai地嫁"
話去拍拖拖比某個人睇到我怕我會死喎>W<"
{我好怕會比冰姐XL交叉Y喎 }
我咁後生唔想咁快死住呀~~~~~~
嗚........嗚........
[講下笑仔唔好咁認真]HEHE>3<"
|
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 20 | »
|