Cursor by www.Soup-Faerie.Com
2006 年 8 月 4 日  星期五   晴天


2006-08-04 分類: 未分類

好靚仔呀"你個張相相>3<

唉....你影得咁好唔洗怕羞喎~

呵呵...ya好開心心可以同小kai去睇戲仔重有佢姨姨

哈哈/\/\"我都hope我自己唔好遲到啦~

hehe....我`地去睇魔怪屋唔知恐唔恐怖嫁呢*~

不過都唔怕啦有小kai係度>w<"

小kai真係kaikai地嫁"

話去拍拖拖比某個人睇到我怕我會喎>W<"

{我好怕會比冰姐XL交叉Y}

我咁後生唔想咁快死住呀~~~~~~

嗚........嗚........

[講下笑仔唔好咁認真]HEHE>3<"