今日同呀馬,,杜子同埋呀曾
出左去沙田到交表...
本來呀馬同呀so冇乜野咖
但......都係果個咁既Anson
幾本上我地個個都唔太like佢.....
真係唔知佢有咩好
呀馬點解要簡佢
我相信,,呀馬會有一日簡佢
都唔會簡我地.....
E家~我同呀馬佢地friend左
但呀馬同呀so就......
我唔想見到我d fd咁
呀馬識左果個Anson一個月都冇
每次我一見到佢
我都有一種前所未有既感覺
但果種感覺好討厭
討厭到我想佢消失....
呢排 我同呀so差唔多晚晚都有傾
呀so問我
呀馬當佢係咩?!我真係答唔到佢
佢地既關係好複雜-v-"
就好似呀馬識左Anson 4年咁
而呀so就....1個月
佢地既關係好似change左.....
係MSN見到佢地打既野
我突然好感觸;;
凡事不要只看一面 正面的事正在等你
無論是誰 她都有權選擇 她心中只有誰只有她知道
已經沒辦法改變了
了解一個人 是需要很長的時間 你認識她那麼久 她還是選他 因為她愛他!
我係到就可以咁打...
但見到佢地2個一齊搭曬博頭
我就好嬲...但我唔知我嬲咩
一個19歲既boy好地地中2一個13歲既girl
佢諗緊咩..真係唔知.....
Liza覺得呀馬愈黎愈姣
我都有同感
佢識左個Anson之後
唔但止姣...總愈黎愈開心
佢開心我梗係想...
但我驚佢同個Anson一齊總開心過同我地一齊
我真係好驚有喱一日
希望喱件事唔會發生...
|