的土記~

 

 

最後更新: 2008年2月5日~

dito1215
暱稱: 的土
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
久違既qooza
論壇!!!
電腦整好了..
倉鼠來睇我部電腦...燒...
打war game + 壞電腦
文章分類
全部 (58)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
思~
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 58
留言總數: 9
今日人氣: 3
累積人氣: 3452
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 3 月 12 日  星期日   陰天

呆坐在家中... = = 驚訝

今日....悶死我....

11:00去左補習...今日補地理...

之後返屋企, 溫書, 呆坐... 唉...悶死人喇...

刊登時間︰2006-03-12 08:29 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 3 月 11 日  星期六   陰天

正~ 愉快

正 呀 ! ! !

今 日 下 午 去 左 t s t 打 頭 d . . .

最 初 , 我 輸 . . . 不 停 打 赤 城 . . . . 李 生 好 勁 ~

最 後 ,   到 我 時 ,   我 同 方 包 玩  土 板 ,  我 w i n 左 佢 w o ~ 哈 哈 !

之 後 同 L a m L a m , 李 生 玩 赤 城 , 都 w i n , 之 後 方 包 同 我 玩 我 先 輸 番 . . .

今 日 真 係 勁 開 心 . . . .

至 於 , 琴 日 嗰 單 野 , 而 家 應 該 冇 事 喇 . . .

刊登時間︰2006-03-11 09:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 3 月 10 日  星期五   陰天

死人周文謙!!!! 呆滯

頂你個死人周文謙個肺!!!!!!!!!!!!

放學好地地....你行咩過黎.....之後你個粉人吹水....又唔洗下把口....真係正仆街!!!!!!!!!

唔好俾我見倒你.....我實打爆你個頭!!!打爆你個咀!!!!

 

事件經過...............放學.....係小食部等人....同何童, 熊人傾計....冇啦啦佢走黎...叫我走開...

講秘密?? 點知原來講我!!!! 講我同楊小姐&何童...... = =

吹水!!!!吹到咁大.....傻咖!!!!周文謙傻咖!!!!

我差d車左"登" 好嬲呀!!!!唔好俾我見倒你!!!!

刊登時間︰2006-03-10 07:43 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 3 月 9 日  星期四   晴天

打牌輸左$87

返學....都係同何童返....

今日考英文....我覺得應該合格....

放學....我放10:00....等人等到1:00 = =

之後又去左lamlam屋企...又打牌.....係咁輸....

最後輸左$87....($27係肥達, $60係方包)

好彩肥達之前借左我好多錢...so最後之係輸左$60...破產喇!!!

刊登時間︰2006-03-09 08:41 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 3 月 8 日  星期三   陰天

早放...去LamLam屋企...打機...打牌 開心

今早....返學....何童係早左...但係都係遲左少少...唔緊要既...

放學....先去我屋企...我換3...之後去LamLam屋企....

我地打ps2....打牌, 打牌輸左我$40...= =

聽日考試喇....考英文.. 冇溫過....考天才..= =

刊登時間︰2006-03-08 10:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]