| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 3 月 7 日 星期二  | |
|
琴日肥達唔返, 今日方包唔返...  |
|
方包唔返學, 逃學??
今朝....何童7:43先到地鐵站...沖返學...到調景嶺係8:03, 到學校係8:09....差d遲到...= =
lunch time(1:50)....全校突然起哄...有人想開片???
放學....肥達要考文書...5:30先有得走..冇等佢....
我同何童、方包、路人甲(唔記得佢叫咩名),去左淘大廣場影貼子相...
之後我地送何童返屋企...
之後同方包去鰂魚涌食飯, 之後返屋企lu~
|
|
刊登時間︰2006-03-07 09:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 3 月 6 日 星期一  | |
|
放學又頭d  |
|
今日....死肥達冇返...= =
今朝...何童好遲...冇等埋佢返學呀...
放學去tst打頭d...方包變態咖.....佢係咁win....= = |
|
刊登時間︰2006-03-06 09:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
|