今日成日都冇出街呀,,係咪好乖呢--
今日,,,10點幾起身,,,琴日1點幾訓左,,,--4點幾又起番身-0-嗚嗚,,,
之後起身玩電腦丫嘛,,,唔記得左幾多點--楊咩打黎,,問我去唔去溜冰啵@@[[[唔去lu,,,呵*--呢排都唔多想出去ddd太遠ga地方
-3=’’’
之後傾多陣就收線了,,,之後我阿媽去買左kfc番,,之後有人打黎啵@@我以為邊個啦,,原來個人打黎叫我記得聽日番合唱團
嗚嗚,,,]]]*不過佢唔提我,,我真係已經唔記得左lu,,,-.=,,,
之後又係玩電腦lo,,,> <悶呀,,,阿媽買完番黎咪食lo,,,食到飽晒,,嘻*]]_
之後咪又係玩電腦lo,,,呀!!!><好悶呀,,,
之後悶到食飯-.-食完個dinner,,,可能係悶到癲左ga原固啦,,我狂係屋企大嗌--成個人癲左咁,,,
又係到亂咁jump啵,,,有時真係覺得自己好恐怖嫁=0-’’’
之後見冇筆啵@@咪同阿媽去買筆lo,,,買左5.6枝到啦,,,
番到黎清左份math功課了,,哈*^^'
之後做完--放d筆入筆袋啦諗住,,,但,,--唔見左枝,,,黑筆呀><嗚嗚,,,傷心,,*
之後咪沖涼,,洗頭lo,,,[[今日早左沖呀,,哈哈,,唔知點解,,平時打完日記先沖嫁嘛--_]]*
之後打日記lo,,,><聽日又要番學喇,,,唔想番呀,,,唔想著校服呀,,嗚,,,-3='慘慘,,,*
仲有,,,--合唱團上次係咪教左首英文歌嫁,,,???點解我搵唔到張歌紙ga-0='''
|