2006 年 2 月 2 日  星期四   晴天
今日成日冇出街呀,,, 驚訝

今日成日都冇出街呀,,係咪好乖呢--

今日,,,10點幾起身,,,琴日1點幾訓左,,,--4點幾又起番身-0-嗚嗚,,,

之後起身玩電腦丫嘛,,,唔記得左幾多點--楊咩打黎,,問我去唔去溜冰啵@@[[[唔去lu,,,呵*--呢排都唔多想出去ddd太遠ga地方

-3=’’’

之後傾多陣就收線了,,,之後我阿媽去買左kfc番,,之後有人打黎啵@@我以為邊個啦,,原來個人打黎叫我記得聽日番合唱團

嗚嗚,,,]]]*不過佢唔提我,,我真係已經唔記得左lu,,,-.=,,,

之後又係玩電腦lo,,,> <悶呀,,,阿媽買完番黎咪食lo,,,食到飽晒,,嘻*]]_

之後咪又係玩電腦lo,,,呀!!!><好悶呀,,,

之後悶到食飯-.-食完個dinner,,,可能係悶到癲左ga原固啦,,我狂係屋企大嗌--成個人癲左咁,,,

又係到亂咁jump啵,,,有時真係覺得自己好恐怖嫁=0-’’’

之後見冇筆啵@@咪同阿媽去買筆lo,,,買左5.6枝到啦,,,

番到黎清左份math功課了,,哈*^^'

之後做完--放d筆入筆袋啦諗住,,,但,,--唔見左枝,,,黑筆呀><嗚嗚,,,傷心,,*

之後咪沖涼,,洗頭lo,,,[[今日早左沖呀,,哈哈,,唔知點解,,平時打完日記先沖嫁嘛--_]]*

之後打日記lo,,,><聽日又要番學喇,,,唔想番呀,,,唔想著校服呀,,嗚,,,-3='慘慘,,,*

仲有,,,--合唱團上次係咪教左首英文歌嫁,,,???點解我搵唔到張歌紙ga-0='''

 

刊登時間︰2006-02-02 11:04 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 dogbb 的日誌)


家欣* 於 2006-02-04 12:37 PM 發表:
去左買筆...唔係出左去咩...z????
唔算ga?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-0=話明今日丫嘛,,,個"日"字,,即係朝早啦,,唔計夜晚的*
呵呵*其實-.-,,,可以當我傻左ga,,,'呢個已經係算好ga一個解釋,,,
><嘻***
Posted at 2006-02-04 10:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 dogbb 的日誌 ]


dogbb
暱稱: |[*°傻凱狗....°× 〃○°琪°_ _ ★`'
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
對住XG/口\真係唔知喊...
討厭的地震害我冇法ON...
SORRY"FOR 小棋=]
新日記板子呀...>v<...
測完驗了>v<’’
文章分類
全部 (20)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
.
日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 11
今日人氣: 0
累積人氣: 2189
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed