2006 年 12 月 30 日 星期六  | |
| 討厭的地震害我冇法ON MSN第3日"=] |
-口-"第3日了...足足有3日冇玩MSN了"感覺難受...但呢次地震係咪證明左比我地睇"
依家D人類冇左電腦係唔得既呢?!!...]]]"
琴晚先後同禮+聲傾電話"最後比我媽發現了..."
點幾先訓 ...今朝又XYZ咁早起左身"癲的...
同媽+爸+哥+堂妹去食早餐"THEN..係屋企試圖狂開MSN"但最後不成功...
THEN"12點半陪彭彭食LUNCH"出之前我媽+爸又嘈"XYZ ..唔HAPPIT/\T
THEN"食到2點幾返屋企...2點搭7到落去接我堂妹"THEN一齊搭地鐵去WTS"等媽..
一齊返阿婆到"去之前去左M記食野"一路同樺傾電一路食"XD=]
THEN...去阿婆屋企...繼續同樺傾"
8點幾食飯...食飯前同禮傾左陣"
THEN"食完...食朱古力雪糕火鍋...YUMMY YUMMY
THEN"差唔多走果時""表姐代細E比左150蚊我當聖誕禮物...+一條銀鏈...THZ啊!!!
THEN"返屋企...超多野拎..次次返親去都咁多野拎 但都THZ晒..
超攰超攰...想訓想訓咁
THEN"返到黎...做中文網...打日記"
係咁...88"'"
|
| 刊登時間︰2006-12-30 11:47 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|