向流星許願VαLεηΤ!ηα
 
dogtle123
暱稱: 流星☆★°-VαLεηΤ!ηα° ★☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Τhε Νεωεδt
平復心情中~~
真係好失落...
16-8-09 @ OP
幸福套餐...-.-
文章分類
全部 (4)
Cοmmεηts
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
Fds
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 4
留言總數: 277
今日人氣: 3
累積人氣: 13090
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 15 日  星期四   晴天


平復心情中~~ 滿足 分類: 未分類

終於開心D啦~

雖然我輸Jor..但Mum好人~~

比我Continue去睇佢地,同佢地玩~~HAPPY~~

HAH~~我終於有多D Fd la~~

好想同小學Fd...keep CONTACt= ]

你哋4EVA都係我既真心朋友~

真係5G點解...我鍾兒咗飲酒~~

但係我會做乖乖女~~因為我Ar ma都比我飲洒~我5會偷飲~~

 






訪客留言 (返回 dogtle123 的日誌)


ching7993365 於 2010-07-25 10:35 PM 發表:
人地覺得佢地自己冇咁勁咪話人lo
佢地覺得自己好勁咪走上去唱下
睇下會比人話成點~!....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Elanne98429 於 2010-06-13 12:21 PM 發表:
唔該你地收下巴口la!囗臭到死,識話人唔識話自己,咁夠薑,去超級巨聲丫笨,話人醜,你地又好令仔令女ar!唔覺lo!趙展彤令女過你地D豬扒la!話佢自拍,你地冇自拍ar,十個Blog友有九個la!又唔話自己玩自拍好七!D人係咁架la,妒忌人地(趙展彤)可以上電視,可以拍廣告,妒忌心重!飲酒咪飲lo!使問你地ar!一個個唔知醜嘅人走上人地嘅Blog玩針對,唔應該la你地,唔要面!我送你地一句:「面係自己比嘅,架係自己掉嘅!」彤彤,我十卜你!If你地再係咁,我會再留言!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



aabbcc1903 於 2010-05-24 11:09 PM 發表:
你老味...
飲酒店?!?
你飲唔飲到呀
吹禁...怕你吹唔起炸
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



huilingw 於 2010-05-11 06:27 PM 發表:
你飲酒?!
細路咪玩拉''
抄大人,,行開啦吾該.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jackie217 於 2010-04-28 10:40 PM 發表:
身為基督徒嘅你就更應該改變下你自己啦,為神去改變
話自己係基督徒...淨係講冇用囉,好多人都識講啦
唔想d人再串你嘅話就唔該你自己諗下點樣做先係一個好嘅基督徒
再係咁,我驚你受唔住言論壓力走去死
我相信你改嘅話一定唔會再有人串你,至少我唔會
如果你唔改,就一定有大把人繼續串你
你想繼續係咁嘅話我冇嘢好講囉
你要變成點係你嘅事,旁人理唔到
我講嘅係咁多
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lo_ei 於 2010-04-20 08:35 PM 發表:
飲啦~飲啦!!!飲多D牙!!飲死你牙!!!!
未夠班就係到扮一姐!!!
仲話自己係乖乖女賤女就有份!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wpew 於 2010-04-17 04:10 PM 發表:
你吹到幾多罐呀仆街
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



stronger123 於 2010-04-13 09:55 PM 發表:
簡直是母女,一樣都是甘ON9
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sony0427 於 2010-04-12 06:58 PM 發表:
仲要飲酒...佑成日扮曬野...仲話自己係基督徒wo...簡直影衰曬其他基督徒同你屋企人同你D同學
行開D啦,返你ge火星啦,地球唔岩你嫁
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sony0427 於 2010-04-12 06:54 PM 發表:
唔該唔好扮野,
見到你係到扮野個樣真係想作嘔ar!!!
人已然樣衰仲要扮上菜~!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | 4 | »