!!*×◆我喊過 但心偏偏不覺碎___"**》

×[★╳[]||太陽有多光●..風有多冷|!| *_
      你的體溫|︴+°不論多冷 多暖..
         都以變成了我的體溫.`×[]*


2007 年 2 月 1 日  星期四   晴天


點解....可以為左一個人喊三次....

諗到既野....打曬出黎....

好憎GAP寧!唔知同"佢"講左D咩///

係車到....為"佢"喊既第三次.....係一個月之內...

竟然,,,"佢"比"佢"更重要....

"佢"....可以令我戒兩樣野...

1.煙.....      2.粗口.....(小講左好多嫁啦...)

可能唔止90%?

會唔會呀?

發生左既事,,根本無可能忘記''

我用盡一切既時間..始終忘記吾到以前所發生既事''

給我多一選擇..寧願當初沒有跟你說''

心中有一團火...一段時間,,就會燃燒起來''那時我已變到無有理智''

為何天要給我這麼多傷害''我已受盡折磨...求天不要再給我傷害''

開心是你帶給我...低落亦是你帶給我''

從沒後悔跟你們相識..只後悔我會喜歡你''

還有少少的感覺...所以我決定了..用盡一切時間來放低,,因為我不想再被受傷害''






訪客留言 (返回 dolphin93 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]