琴日冇小睡過...換黎既係晚上一訓就訓得著 ^^ 我都比較喜歡這樣
幾好訓...起身之後就計一計今日出去要用既時間...
因為我要返一返學校 take 返 D file <- 這些資料對我預備課程好有用!
仲有唔係好耐就到 7 月正式返工既日子 la...仲有好多課程要預備 <- 要努力啦!
今日 take 返 D file 之後...黎緊就有更多的資料 " 做好 e 份工 "!
同樣...知道神必會為我安排並且加增的在這工作上的力量!
ps 雖然都係係教會工作...不過唔同既係...這次是受薪的事奉 <- 新的嘗試.新的挑戰 |