[ Diary " OF " Donald ]
冇係屋企食早餐...不過都唔係早得好多出門口
個早餐咁就變左同個同事開工之後先出去食 ^^"
美心既早餐唔係唔好...不過都唔係好好...連甜醬都冇 ~
好累a...返埋聽日就可以放幾日假休息吓 la!
ps 那 500w 射燈...熱得很 >~<
Tuseday 好快就過左 la...今日比琴日仲要得閒...
朝早食左唔多早餐...所以 11 點之前就...
食左個 Mcdonald's 豬抑蛋扭扭粉 <- 幾好味 wo
不過個份量就唔係太多,但都頂到 2 個多 hours <- 都唔錯
Lunch 本稷想食美心既海南雞飯...可惜售罄 ~
今日放工既時間都同琴日咁上下 <- 早呀 ^^
ps 返多 2 日工就有幾日假放啦!嘩哈哈
今日 late 左返工...又早左收工 <- 嘩哈哈
事實上今日唔多野做...Monday ma...是正常的...
大部分時間都好想 Sleep...好累...真係好累 ~
冇野做既時間都係食下野...聽下歌...傾下計...
就收工既時候...傾傾下計...知道原來有個同事都係住係大埔...仲有返過 Tpmc
咁當然有叫佢返返教會 la...正好有袋琴日既崇拜週刊...咁就比左佢睇
ps Hope 神係佢既心中工作;曾自把她領回主的家中!
» Years 2008 Calendar
«‹ June 2026 ›»SMTWTFS123456789101112131415161718192021222324252627282930
日誌 相簿 論壇 網頁 搜 尋