今日第 1 日正式用新的音響車...係未習慣用新的音響車既情況下...
崇拜 late 了 10 min 開始 ~ but 整體上都冇咩大問題 <- 讚美主!
崇拜之後收好曬 D 野...就去左上牧師教既 Bible Infinity
Night time 一如以往都係去個教友屋企食 Dinner
今次 Dinner 唔同既地方係...人少少...雖然人多熱鬧...間中人小小會有唔同既 feel
食完 Dinner 仲有薯片食...不過 e D 薯片係未推出市面嫁...
係個屋主間公司既新產品 <- 不過 D 味就 ~ 可能係食唔慣 la
ps 仲有 3 日就考完 CE 既所有筆試...咁到時就有時間慢慢同新的音響車培養感情 ^^" |