讚美主!CE 既所有筆試已經完滿結束 la
今日考既...也即是最後 1 科的是 "宗教科"
thank's God 給我智慧去作答今日宗教卷既問題!一切榮耀恢歸給主你!
考 2 份卷既問題都覺得不大 ^^ 考完之後成個人輕鬆曬 ^^
返到屋企唔駛再 take 起書本溫習,可以放心咁睇電視、sleep
不過其實都有小小唔習慣嫁 ~ 習慣左日日溫習...so 一時之間未適應 <- 不過很快會適應
今日終於可以食返 D 考試既時候唔敢食既野...ice-cream、chicken、薯片...哈哈真好
傍晚就幫我個妹 D 學習問題...因為佢就黎學校考試 la <- 願主祝福
ps CE 中所考的一切已成了過去,我把這些也全然奉獻給主你,願你悅納!阿門! |