今日要返學校補中史...10 點幾就要返到學...
返到去先知道原來學校今日已經放完復治節假 lu
so 見到好多好耐冇見唔同 form 既同學仔 <- 個 feel 好特別...唔知點形容
補課既時候 a sir 即刻改我地做既 paper <- 好緊張呀 >w<
2 hours 就咁樣好快咁過左...我幾 like 咁棣既方式溫習 >- 可以加深記憶
返屋企既時候同平時一樣...定左今日既溫習目標 <- 多似定多左小小 ~
不過當然唔係一返黎就開始溫啦 ^^"
我先食左個 lunch > 再 sleep 左陣 > 出左去睇左個中醫...個中醫中醫大我唔係好多 <- 好好傾
到 e 個時候就開始溫 la...到 now 都完成左今日目標既 80 %
已經 OK 嫁啦!<- 其實我今日定既目標太高啦...so 80 % 都 OK 啦
我好錫住自己嫁 ma ^^" so 點會比自己咁辛苦即 <- 嘩!哈哈哈!
Nigt time try 左 M 記新出既既 "至尊漢堡" <- 都唔錯 wo
同埋已經完成製作早幾日旅行既 MV <- 有史以黎咁快
ps 求主賜下智慧!從主而來的智慧是大有能力的!
|