琴既唔係一訓就訓得著...
第 1 次:1 點左右...訓唔著起左身去執 my table
上 TVB 睇 news;睇我最中 2 既叮噹 ^^
睇到開始累既時候就可以去訓 lu <- 一訓就訓得著 <- 感謝主!
But 因為琴晚最後都成 3 點先 sleep ~ so 今朝起身既時候都仲好想訓 ~
起身之後同 mum 係大家樂食左個 breakfast <- 食到好飽
返到教會 set 野既時候...收到新一批既器材 <- LCD TV、DVD
黎緊個星期仲有其他器材陸續送到 <- 無線咪、音響車
嘩!!!我地音控組之前計劃既要設備系統已經陸陸續續投入敬拜啦!
但係始終都敵唔過大自然(潮濕) ~ BUT 我們相信主必保守敬拜祂的人和所有音響器材 |