阿門!主所定的安息日,我們要在祂的殿中敬拜祂!
今日本黎想早 D 起身溫習...不過...最後唔止冇早...仲 late 左起身
點解今日又好似 set 多左野咁既...
可能係因為換左 D 新既咪線、加左 2 座新講台咪...
之後又研究一下個音響車 <- 今次有設計圖睇啦
不過就仲有 D 技術、搬運、防潮...既問題仲研究緊 <- 求主帶領
Lunch 就冇去飲茶,返左屋企同 Mum 食 <- 既可節省時間,又可食得健康
食完就係咁易溫左陣習...就走左去小睡...起身之後先正正式式咁溫
CH、HIST 2 科都好多野要溫...溫就實溫唔曬...Hope 可以記得溫過既 <- 求主幫助
ps 讓我們重建大衛倒塌的帳幕,我們起來堵住其中的破口,
重修毀壞的祭壇,釋放被擄的靈魂,願你榮耀的國度降臨。 |