屋企人已經要返工 lu
所以今日都唔駛拜年...就好似一切都回復平常
可以訓耐 D...唔駛因為要去拜年而一早起身...
起身之後做既野都好似平時放假咁...冇咩唔同
不過我諗最唔同既都係...關係...真的有點不同 ~
msn 都成為我另 1 個活動...同埋做啦吓功課
問題我都曾經問過...知道答案,所以再問都冇用...不過都唔該呀!thx
唯 1 個我答唔到問題,e 個問題直係問得比較直接 <- 一諗就覺得亂 >w<
亂代表 D 咩 ? 我想緊 D 咩 ? 我已經知答案定係我避開了 ?
頂唔順頭先去訓左個教...訓既時候好舒服...不過醒左未又係咁 |