已經習慣左返學起身既時間...點訓都訓唔到好耐就醒 la
起身之後都有為左今日既中史模擬會考...溫下...
真係溫左一陴...只係一陣...所以都唔係好識
去考之前去左天后大家樂食 Lunch
我個電話突然響起...點知...自我分裂
仲有睇住佢響左之後突然分裂 >o< 幾驚佢爆炸呀
考完之後我就走左 lu...去左 NOKIA 維修中心...一去就 4 hours
左搞右搞...左等右等...等既時候又唔知去邊好...得自己 1 個...又累 wo...
最後都要一輪 "講數" 之後先 OK...其實都唔係叫 OK...要再等佢聽日覆 <- 已經快左好多
本黎今日返教會 set 定聽日 D 音響既大計...就因為個電話自我分裂而取消 |