[ Diary " OF " Donald ]
又到 Monday la...要返學
唉...今朝電話冇叫我起身...late 左成10 min 先知醒~
咁仲唔快手 D 咩...so 都冇 late 到出門口
Hist 江老師冇返 <- 佢仔仔發燒 <- 希望佢快 D 好返
ps 冇心機再打落去...
今日係 1 個令我忙記不了的 1 天 ~
崇拜之前係一段忙碌既 seting ~
崇拜既時候就係一段忙碌過後未平定的心 ~
未曾 try 過崇拜有咁舒服既時候 ~
係時間不足 ? 問題出現 ? 疲倦 ?
主啊!事奉你我願意,求主引領我們 AVC 前面的路!阿門!
我看見看著我們成長的 Uncle、Aunt 都為我地這疲倦,給我們鼓勵、幫助!
Thanks God
唔駛返學...就緊係訓耐 D 啦
不過可能已經慣左早起身 la ~ so 都訓唔到好耐
朝早做功課...之後到咁上下就同你傾計
到咁上下就要返教會整 AVC 既野...一整就到 11 點幾先走 ~
做左好多野,我地 AVC 不斷系統化啦!阿門!
同樣都多謝 AVC 團隊既合作 ^^
ps 不用怕 , 我在你的身旁"保護 / 關懷"你!
» Years 2008 Calendar
«‹ June 2026 ›»SMTWTFS123456789101112131415161718192021222324252627282930
日誌 相簿 論壇 網頁 搜 尋