同樣都係比較早就起身...因為要做 AVC D 野
我地一次比一次熟手 la!Amen 感謝主!
今日就好似唔好夠時間係崇拜之前 set 好曬 D 野
下次要快手 D 先得啦...因為下星期仲有敬拜隊早返
阿門!堂區終於通過一筆數比我地 AVC 購買過一套新既器材
大埔堂踏進 11ys <- 我們長大了,但要繼續繼續成長,被神使用
Lunch 我們成班青年區既弟兄姊妹去左飲茶 <- 有人請 <- 話多謝我地幫手 wo
之後返屋企做埋 D 功課...頂唔順啦...要訓教...1 訓 2 個多小時...起身開始見有 D 唔舒服
不過都有去同 D 弟兄姊妹食 Dinner...讚美主!好好味呀!正!
ps 又過左 1 個星期啦...大家也很忙 ~ 不多於 10 min |