好...等我好好咁打返今日既野出黎啦
10 > 9 > 8 > 7 > 6 > 5 > 4 > 3 > 2 > 1
新一年啦!室內全面禁煙 la !
ps 我們也有願望...
倒數完之後繼續傾談...都幾點先去休息...不過就唔多訓得好 ~
so 朝早成 10 點先起身...
then 睇左陣電視就出左去同 D 教友們飲茶
一路飲既時候都係同平時一樣...佢地好多野講...我好多野聽...好多野食
突然有個電話打黎...開心的...還有一個好消息 <- 希望這次可以實現
講完個電話就返返去食野 and 講下堂慶既野...
不過真係發覺有點兩難...
...有點感受...我是小的,但卻做負責的 <- 深知是神所托付給我的!阿門!
神告訴了我...
" 人在最小的事上忠心,在大事上也忠心;
在最小的事上不義,在大事上也不義。" ( 路16:10 )
在神托付給我在堂慶音控組中的職份...
必有祂的心意,因此我要用我的所有事奉祂!Amen!
好...係下午經歷完這事之後去左休息
起身之後就食 Dinner lu <- 西餐;食完 Dinner 就要做功課同埋做堂慶既野
pps 等待明天 |