本來今日係假期黎嫁...
不過學校改左我地既 CHI、ENG Oral Exam 係今日進行
so 訓訓吓...到 9 點左右就起左身要返學
發覺唔見左條校呔 ~ 係咁 find...find 到啦 <- 好趕
食早餐係咁倒落口...因為好趕...
返到去學校既時候剛剛好冇 late <- 感謝主
考完 CHI Oral 之後要得接近 45 min 之後先考 ENG Oral
so 去左買左件三文魚手捲壽司返學校食 <- 唔錯唔錯...幾好味
完曬今日既 Oral Exam 之後自己諗返...都考得 OK 既 ^^ 讚美主
返去屋企之前買左盒魚生壽司飯做 Lunch
食完之後訓左 lu...因為都幾累,考完試都係咁嫁啦
3 點左右開始一訓訓到 5 點左右起身...補習 lu
補完就去左慶功 <- 上次教會既佈道崇拜 Worship Team
好多野食 ^^ 食下野傾下計...仲有傾下 12.23、1.7 既野
好多好多野呀!不過冇問題既...
" 各人要照所得的恩賜彼此服事,作 神百般恩賜的好管家。"( 彼前 4:10 )
|