好忙的上半天...
第 1 中文堂開始就要唔停手咁做交上考評局既閱讀報告
感謝主給予我智慧好快就完成這份閱讀報告
都冇小息過就到上 Geog 堂 ~
嘩...仲忙 ~ 要Quiz、講考試、做 MC
都未做完以上既野,小息既鐘聲就響起了...不過我地繼續問 楊sir 既 <- 因為唔識
都未問完...上堂鐘又響起了,即係又冇小息過 la ~ 不過唔緊要啦!明左D唔識既野比小息重視
CH 堂 李sir 又話要好快講完書,之後比南京大層殺既 VCD 我地睇
一路睇既時候,再一次感受到戰爭既恐怖 >~< 睇完既時候我地已經 late 左 10 min 放食飯 lu
不過都係值得既!...就係咁,一個上半天就在忙碌中過去了 <- 讚美主
下午 ENG 都冇咩點上過,因為校長黎左鼓勵我地即將面對會考既中五
校長黎到我地 5 Honesty 講左個比喻既故事我地聽,之後仲比我粒校長朱古力鼓勵支持我地
之後既 PE 堂其實都已經開始累 lu...唔多想去玩 ~ 個太陽又曬又熱,就好似夏天一樣
到左班主任課...又忙碌起來了...
又要核對會考既個人資料、派手機、收學與教組既 " 迦南獎勵計劃 "、" 爭分奪秒獎勵計劃 "
咁樣一搞就 4 點幾先走得 ~ 放得即刻走 lu
|