好特別既一日...成日個天都好暗 ~ 人既心情係唔係會受天氣影響?
Lunch 之前既堂,好大風、好涼...算係凍 ~ 著唔夠衫
Lunch 之後天氣更惡劣 ~ 成個天都黑曬...仲行雷閃電,望出去同夜晚冇分別
我地覺得我地好似返緊夜校一樣...個感覺好特別;李sir 仲話咁叫浪漫 wo
越黎越黑...越黎越黑...直到傾盆大雨的那刻;天空當堂由夜晚變返做早上 <- 我覺得
最後既 2 堂都係 Maths ~ D 野已經唔識 ~ 加上今日係星期 二 放 4:15pm ~ Help!!
都唔知我睇既係唔係事實,為何我會這樣想 ?
主啊...求你充滿我,我不要再是這樣,我要作一個你喜悅的兒子
" 凡所行的,都不要發怨言、起爭論,使你們無可指摘,
誠實無偽,在這彎曲悖謬的世代,作 神無瑕疵的兒女." (腓 2:14-15) |