今日比預期 late 左好多出門口...
係學校門口企左一陣先入去...黠解...就係因為...SMS
早會其實原來都唔係好耐 <- now 先發覺...不過就悶左 D
上堂都冇咩野a... D 冷氣就凍左小小啦 <- 震曬
食完 Lunch 之後就好似冇曬電咁 <- 好累 ~ 好想訓 ~
我有頂住嫁!雖然難頂,不過感謝主...我都頂得住
補課...之後 5 點咁上下就走左 lu <- 要做 D 我想做既野
...我諗咩...唔知你係唔係諗緊我諗緊果 D 野 ? 同埋諗緊...
我要多禱告多多親近主!因為咁樣生命先會活得更加似主!
ps 我有帶歌譜返學校嫁...要背熟曬 D 歌詞 <- 星期日既醫治崇拜 |