一早就唔願起身 <- 因為琴既成 3 點幾先訓 ~
But I'm today Worship team member , so I must get up early
反而仲精神wo <- 主啊...係敬拜係既時候總是最能看見你觸到我的心
I Love to Worship to God vey much !
聽導既時候想起好多野...係唱...
"耶穌"、"耶穌"、"耶穌"、"耶穌"、"耶穌"、"耶穌"、"耶穌"、"耶穌"
...既時候個心有好特別舒服既感覺 <- 因為當宣告"耶穌"的名字時大能就會臨到
回應詩既時候更深心有力!
" 期待得指引 找出真美善 人生總可不算枉過 平淡一生裡 倍添新意義 重得新生凝望遠方
仍期望你可伸手擁抱我 讓我知世間找到愛 求燃亮我得拯救的盼望 帶我走 離窮途入曙光 "
then 就返左屋企想休息陣...點知...唔覺咁訓著左 Zz...Zz...
醒左之後就返返教會 <- Youth Followship Worship team
唔識既歌都冇問題,好快就學識 <- 因為係敬拜神既歌黎嫁!
唱完詩歌就緊係心情愉快嫁啦!神聽左我既禱告 <- thx God
有唔係多既時間,不過知道神已經應允許了我的禱告 <- 要感恩
Have Dinner <- 教友有合一既心相聚,值得感恩! |