琴既係就係早左 D 訓...不過...就訓得唔係咁好 la
唉... 1:14 a.m. 醒一次 ~ 3:00 a.m. 又醒一次 ~ 5: 57 再醒多一次 ~
最後 6:15 a.m. 就起左身 la ~ 點知... 一起身就流鼻血 ><
出門口 late 左好多 <- so 趕唔到車 ~ 要行...身水身汗
搭車既時候個肚又唔知做咩有 D 痛 Help!!
哈哈... FN 堂既實習試成功左 ^^ 第 1 次咁整 <- 有壓力
BK 堂講講下好似變左 Music 堂咁...不過都學到野嫁...就係唱歌技巧 <- 學黎敬拜神
之後睇寶貝計劃 <- 又幾得意wo...仲好有意思!深層既 去思想信仰
Lunch 個肚又痛啦 ~ 連飯都唔想食 ~ 之後孜好似好 D la wo
放學 Maths QUIZ <- 都識做嫁 ^^ 走 lu 返屋企...
一陣仲要補習、仲有 D 功課我唔識做、聽日仲有 Dictation ~
ps 你見點a?快D休息多 D 啦!快 D 緊靠著我吧!
|