星期一既來臨,又係一星期校園生活學習既開始
一早係車上面就溫中史,其實琴晚都已經溫左,不過都想睇埋 Book 既內容
返到學校都係如常咁上堂...冇咩特別啦...
第 2 堂就係 Hist Quiz ....um...都算知幅漫畫係講咩
Lunch 之後果堂就到 CH Quiz...識做呀...唔知成績會係點呢??
放學中文補課,小組討論 <- 感謝主賜我智慧與應對能力,因為一切也是從你而來
之後 Miss Chow 同我睇返之前作既文,睇下有咩問題可以改善
Miss 叫我睇多 D 書,佢知道我中 2 睇屬靈書,所以借左本同宗教有關既散文書被我睇
我會努力咁睇下 e 本書嫁啦!thx Miss Chow
ps 唔好唔開心啦...記得要依靠相信神呀!仲記唔記得...
" 應當一無掛慮,只要凡事藉著禱告、祈求、和感謝,將你們所要的告訴神。
神所賜出人意外的平安,必在基督耶穌裡保守你們的心懷意念。 " ( 腓 4:6-7 ) |