今日訓左好多時間...
訓到 9 點咁上下起左一次身,食左個早餐、睇左陣電視...之後再去訓過
一訓就訓到 2 點...起身就食 Lunch lu...傾下電話咁
開始做功課 lu,其實都唔算多既...不過 D Maths 就 ~ 唉
今日好快就過左咁...點解 ? 係因為...改變了
喜歡放假的我一直也沒有改變,可能係因為我中 2 輕鬆無壓力既生活,仲有可以 Sleep 返夠本
不過如果日日都係放假就唔會有輕鬆無壓力既 feel,因為人生會失了方向與動力
ps 自己最心愛既人受傷會令自己既壓力指數暴升
|