經過第 1 日既 Sport Day 其實真係已經幾累 ~
不過做起野上黎就唔會覺累嫁啦,因為工作也是神給我們的使命,也是神的工作!
成日都好大風,大風到一個地步係吹得到既野都吹起 (學生證、垃圾桶、板、繩...)
仲有好多奇聞奇事,就好似為我地既工作中帶來一點點歡笑
係休息、得閒既時候,大家都傾下計、玩下咁...
係歡笑中既時候我突然回想起...心中有點混亂著緊起來 ?
下午既 比賽、活潑、頒獎 就係風雨中進行,也給我們有多一點休閒時間
本來以為會早放,點知...仲比原定時間 late ~ 走既時候都唔係好大雨 <- 感謝主
ps 總結今日有 2 個令我深刻的意念
1. 好深感受到神在我們工作中有不斷的帶領 (神的 意念/計劃 是我們沒有想過的,是完全的)
2. 思想就是整個人行動既根基...有思想便有行動 ( 就算自己不為意,但旁人總會察覺到 ) |