琴晚唔多訓得著~仲好早就起左身啦 <- 不過今日講起先知原來唔止我一個係咁
a 媽仲早過我起身...咁我未同佢傾下計咁...傾到咁上下就出門口啦
返到去教會 Hall 都未開 ~ 因為真係好早 ~
咁我地就係操場食早餐,一路享受好好既天氣、太陽、空氣...都係係神所造既 <- 讚美主
食完早餐之後 Hall 都開左啦!讚美主!咁我地就去預備音響、練一陣既敬拜歌咁...
有神同我地同工,所有遇見既問題都好快搞,包括默契都係從神而黎既合一 <- Hallelujah
佈道崇拜開始啦!係敬拜既時候我左望右望,感覺就同上星期係同一位置練歌時感受到既一樣
到牧師講完道之後...
好多人都行出黎接受從聖靈而黎既禱告、醫治,心靈得到解開,給神既靈進入感動 <- 讚美主
見到你...我都受感動...行左落黎拖住你出黎接受禱告! <- 為你禱告
我都係第一次係我一路敬拜緊既時間,口一路唱...個心又同一時間為站在神面前既人禱告
神真係感動左好多人、親自醫治左好多人,我地人做唔到既野...但係神就做到啦!
之就唱既時候...我既心靈都輕鬆下來...敬拜主,就好似跪在祂面前敬拜尊崇祂一樣
Hallelujah 我好中 2 敬拜主呀!我要用歌聲敬拜事奉你!一生係你既拖帶下行走!
完成左今日既醫治佈道崇拜之後我地就一如以往...檢討...分享感受、經歷咁...
then 就係收野啦...好多野要收呀...不過咁多人一齊收就好快搞掂 <- 讚美主
收收下野又開始練下下個星期敬拜隊既歌 <- 2 個女仔...得我一個男仔
所以牧師佢地都叫我要大聲 D、把聲厚 D、用多 D 氣唱 <- 要練下先得呀 <- 求主幫助
練完已經好好好肚餓啦 ~ 咁就緊係去食野啦...食完已經頂唔順啦 ~ 好眼訓 ~
咁就去訓啦!好好訓呀!好舒服!訓醒就去食飯 lu ^^
食完去左吉之島買野...買左好多呀...多到成架車都滿曬 <- 勁呀! |