今朝有小小衝動唔返學...因為心情唔知做咩沉左落黎
不過最後都戰勝左那個叫我唔好返學既聲音 <- 感謝主
上堂既時間好快就過左 lu...
到 Lunch 又開始 try 下禁食肉,第 1 次 only
真係好想食嫁 ~ 不過又的確操練到更加依靠主禱告主
放學之後補中文,睇 D 文既病句,睇左 3 篇已經累啦 ~ 明白 Miss 改文既辛苦
走既時候...聽到個咁既消息真係被你 a 哥嚇親 ~ 不過感謝主,都冇咩事
扮 靚 o的 皆 因 你 癲 癲 o地 皆 因 你
為 你 甘 心 作 傻 事
扮 o下 猩 猩 叫 睇 到 也 都 笑 (嘩哈哈)
有 你 在 身 邊 多 樂 趣 (啜卜) |