今日係一年一度既感恩節,不過當然日日都要感恩啦!!
好早就起左身啦,因為要早一點返教會預備今日感恩節戶外祟拜既音響
大致上都冇咩問題啦...不過 D 無線咪就唔多聽話 <- 唔多可靠
讚美主係整個感恩節戶外祟拜中既帶領 <- 喜歡與主同工
主啊感謝你聽了我的禱告,也使用了我這微小的一個;我願委身於神你的差譴中
之後都冇離開過教會...直到 4 點半咁上下
因為我地青少年人有大組 a ma <- 有野食、有得玩、有信息、有性格測驗做
我地果組仲係好中 2 唱琴日開組既詩歌... 清心的人可得見恩主 進到您的跟前 全是您恩典...
之後安靜坐底既時候先發覺自己已經累 la ~ 不過係整日教會中起碼平安 |