又到星期五 lu...即係意味住有假放啦 ^^
第 1 堂就係中文,Miss Chow 真係好搞野,上中文堂可以連 數學 同 英文 都講埋 <- 勁
咁其實上 Miss Chow既中文堂都幾開心嫁...當然唔小得仲有中史堂啦,簡直係經典既一堂
仲有...中史有樣巧課係開於共和革命...點知...比科長寫左做 "功課革命''~ 搞笑
PE 堂跑 3000 呀 >~<
要感謝主!因為我冇停過咁跑左 16 min 完成 3000 米 <- 不過就累左 D
放學去左上堂 <- 說話訓練 <- 即係會考果 D
個 a sir 令到我地都覺得好輕鬆...um...我都有出去郎讚篇章 <- 成績唔錯呀 ^^ 有上品五等
走既時候係車孜見到頭先果個 a sir wo...原來佢都係住大埔
咁就緊係唔放過佢啦...樣樣都問下佢啦 <- 關於頭先上堂既野同埋會考
之後轉車既時候又撞到第 2 個人 <- 1 個教友...咁又同佢傾下計
總結由學校走開始既整個車程都冇咩點停過口,不過講下講下野又覺得幾快返到屋企wo |