今日係第四屆領袖生既宣誓禮...也即係我既交職禮...
係交職禮時最後敬禮既時候有一種好特別既感覺 <- 就係輕鬆左
之後你地上章既時候 <- 我好開心、滿足、感動 <- 有點水汪汪
發覺見你地成長左好似又大個左咁!你地要繼續努力呀!
我成唔成功係要睇你地嫁!因為...你地既成功先係我真正既成功!
之後拍照...玩得好開心咁啦大家 ^^ 今日係值得開心既日子黎嫁!
你地就...有升職、有留任...而我都升左職做 " 顧問領袖生 "
有唔捨得你地...始終都已經一齊工作左成年,想起過中的大大小小...都係美好既回憶
努力呀你地咁多個,唔好忘記你地係上年學既野!願神祝福你地,仲有領袖生隊,直到永遠! |