經過琴晚...
今日一早就被 Dad 叫左起身 ~
冇時間食早餐...要出到去中環先有得食 <- 仲係 M 記
八叔公、Dad、Mum、伯娘、家姐、細佬、2 個細妹仲有我 <- 一行 9 人
係中環 M 記食完早餐就去澳門 lu <- 好早咁
都要成 1h 先到 <- 其實已經累嫁啦~
仲要周圍行...睇野...睇古蹟名勝 <- 累死人 =="
我地都係行下又停下,停下又食下,食下又訓下咁...就大半日 <- 太陽也下山
終於都去我地今次黎澳門既目的地啦 <- 就係去"飲"
去到打左好耐下麻雀...真係好耐...都未有得食 ~
到入席都用左接近 45min ~ 最後成 10 點先開始食 <- 仲唔多好味咁
不過 D 服務同埋個地方都幾好既...60 幾席呀!好多呀 <- 不過冇咩氣氛
成 12 點先散席 <- 已經好眼訓 la ...
一去到酒店就 sleep Zz...Zz 左 ^^" |