係就返到學校既時候...堵車wo~
不過...真係好好好多同學都堵緊車...so 冇事 ^^ 感謝主
今日正式開始上堂lu!
朝早 3 堂 <- ENG、Food and Nutrition、Assembly
Eng <- 講會考野...同埋 D 新同學用英文介紹自己
Food and Nutrition <- 嘩...講完 D 緊要野之後就整理學校新買既用具
Assembly <- 真係好悶~又開始眼訓wo~好難頂~
食飯lu <- D 飯都唔錯,份量又剛剛好wo <- 唔錯唔錯!
Lunch 之後就繼而上埋跟住既 4 堂 <- CHI、CH、Maths
CHI <- 新老師...都唔錯..
CH <- 新老師...好似係補習社補習咁 " 會考 sure win " <- a sir 咁講
佢一黎講完D開場白之後就講會考...仲預備左D"雞精"介紹被我地
佢同時都被左個 QUIZ 我地 <- 有 2 日時間溫既...因為 2 日後先有堂
Maths <- 班主任wo!咁就緊係一黎就開波啦!um...都可以既 <- 要努力!
放學lu...走啦...係車就 Z..z..
一陣仲要溫書~努力!努力!
ps 我...都同你一樣...唔知你睇左我send被你果個sms未...!
掛住你 ^^ 與你心連心!Yeah! <- 得你先有
|