今日起身仲早左~
食完早餐、睇完叮噹之後就整理下我枱面D野
睇返份成績表...原來我第3個學期係...
考第 3 ^^ 全年總成績既名次先係第 4...
我一直都以為第3個學期我只係考第4 =~="
哈哈...原來今個學期我可以進到 2 個名次得第 3 ^^
不過如果唔係 Maths 退左應該會仲好嫁!
我科科都有進...只係Maths~
ps 不過都多謝主你呀!我有咁既成績都係你比嫁 ^^
o黎緊要更努力呀!係五誠入面我要用成績榮耀你呀!
o黎緊既學年要 更專心!更專心!更專心!
會考!會考!會考!會考!會考!會考!會考!會考!
Chinese、English、Mathematics、History、
Chinese History、Geography、Biblical Knowledge |