今日就係中四註冊日啦...
雖則都係果句...都唔關我事~
不過我地Prefect都要當值~其實今日我就返下去既即...
take 野順便睇下咁 Hal l既情況咁啦!
我11點咁上下就走左lu...約左人a ma
出面真係幾熱...so有冷氣真係唔錯 ^^"
行左都好多地方下呀!都總算完成我今日出去既目的!
其實...都睇左好多野...好多叮噹、衫、錶 <- 都唔錯嫁!
不過我就 1 樣都冇買到~就只係...睇...不過都開心嫁啦 ^^
行完就搭車返黎...都累la...行左唔少地方...不過都值得既
ps 冇啦啦唔見左幾十蚊~好無奈~如果係用左都話即~唉.... |