今日又好似琴日咁...又落下大雨
第 1 堂就 Dictation 啦~我都識 <- 有溫a ma
Dictation 完之後又要繼續溫...
因為第 3 堂又到 CH Quiz
um...總括今日既 Dictation 同埋 Quiz 而言...都應該 OK
CH 堂個 a sir 真係好似補習天皇 ^^"
Quiz 之後就係咁講會考既野 <- 好似出面 D 補習社一樣
a sir 真係好好笑 <- 搞到我地個個都笑唔停...哈!哈!
最後就到 PE lu <- 好快就放學
ps 咁就一個星期啦!感覺真係過得好快!
|